torsdag 5 juni 2008

Hej på er allesammans!

Ja, då var det premiär för "carolabloggen" den har legat och grott rätt så länge nu, så nu tycker jag det är på tiden att den börjar publiceras! Tack Rebbeca, det är lite din förtjänst, att jag nu verkligen kom i gång!

Ja, vad har jag gjort idag då? Det är väl det man ska skriva om tror jag...? eller är det vad man tänkt att man ska göra...? Strunt samma vilket, jag tror jag kommer att skriva om båda faktiskt ;)

För här är det ju faktiskt jag som bestämmer vad som ska skrivas, i skolans värld där var det förbestämt vad man skulle skriva om. : Du får själv bestämma vad du vill skriva om....bara du väljer någon av dessa 5 texter....och gud, sicken frihet :)

I dag är det en vecka kvar till jag slutar skolan. Det kommer både att bli skönt och lite vedmodigt. Det är ju så, att man vänjer ju sig ganska så snabbt in sig i en roll, och blir en vanemänniska, så är det för mig ialla fall. Men jag lämnar ju inte allt bakom mig, jag har ju alla mina nya vänner och all kunskap, med mig i bagaget.

Nu är klockan 22.45 och det börjar dra i mina persienner, så jag får säga godnatt och sov så gott, så hörs vi förhoppningsvis igen i morgon!

Kram Carola :)

1 kommentar:

Rebecca sa...

Hej! Jag försökte lämna en kommentar härom dagen, men den gick inte igenom. Så kul att man kan vara lite 'dåligt' inflytande ibland ;), välkommen till bloggvärlden! Ska bli kul att läsa om vad som försigår hos er också!

Kram Rebecca