måndag 31 augusti 2009

Jag vet...

Att det är mycket längesedan jag skrev här på min blogg! Men just nu får jag inte tiden att räcka till, skulle vara bra med 48 timmars dygn! Jag är inne på min andra vecka på starta eget utbildningen och det är tufft, vissa saker har man inte ens varit och nosat på. Men nyttigt och lärorikt är det. En mycket glad sak hände mig i dag och det var att jag träffade på min gamla...unga... arbetskamrat Camilla, jag visste sen tidigare att hon levererade frukt till ett företag i huset där jag är. Men trots det så var det väldigt roligt att få träffa henne :)) Senaste jag såg och pratade live med henne var för ca 3 år sedan, usch vad tiden går fort! Och gud vad jag saknar dig Camilla... Hoppas att jag kan återkomma till min blogg till helgen! Nu får jag gå och göra min läxa och det är inte den lilla läxan direkt. Vad tycker ni ? Ska vi föra in 48 timmars dygn? Jag röstar JA, i allafall denna veckan...Sen får vi se! Kram Carola

Inga kommentarer: