måndag 31 maj 2010

Återseende och Längtan!

I dag har jag varit och hälsat på en "gammal" skolkamrat. Sist vi pratades vid var nog när vi gick i 3:de klass! Så det är ett tag sen. Hon liksom jag äger och driver en butik. Hennes heter Gardeco och finns utanför Skurup intill Johannamusset! Väl värt ett besök. Mycket blommor både små och stora. Gå gärna in på hennes hemsida http://www.gardeco.nu/
Faktiskt så att jag fick lite längtan till det jag arbetade med tidigare, nämligen tropiska växter och många av krukorna var sådana som min tidigare arbetsgivare också hade. Jag har lagt till en kompis fotoblogg idag http://bildenochjag.blogspot.com/ också det väl värt ett besök! Jag har hört att det ska bli bra väder i morgon med sol och värme, längtar...Charlie har kommit hem 2 gånger idag och rent genomblöt har han varit ända in på huden. Så lite värme skadar ju inte. Var på en konsert med Janna Eriksson för ett antal dagar sen och nu i sommar är det dags igen att de ska ha konsert! Her Majesty`s Voice heter den och det är på deras hemmaplan nämligen mellan Abbekås och Skivarp! Ska bli kul att få höra er igen Janna, Mladen och Samir :)

1 kommentar:

helena sa...

tack för trevlig kommentar och besök hos mig i butiken. Såg din blogg först idag - bättre sent än aldrig som man säger. kram /h