lördag 30 augusti 2008

Hej!

Sicket väder vi har haft idag:) det tycker jag vi alla är värda eller hur? Vad har jag gjort idag då, ja, jag hade faktiskt sovmorgon jag sov till kl 10.00 och det var så skönt. Sen gick jag upp och Mats och jag drack vårt kaffe, som smakade förträffligt gott, kan ju ha varit vädret som gjorde sitt!
Sen kom Anna från Trelleborg, hon ska sova över hos Victoria till i morgon. Så nu ser man väl inte röken av dem (ha ha). Tiden går fort, så jag vet inte hur länge jag varit utan en bärbardammsugare med stativ, men idag så köpte vi äntligen en ny:) den sitter på laddning nu, så förhoppningsvis i kväll kan jag köra med den.

Jag har även varit inne hos Helle och Jawad och småpratat lite, dem klipper häcken precis som vi gör.

Mats håller på att göra sina berömda (i alla fall inom familjen) pannbiffar, som vi snart ska sätta oss för att äta, det passar perfekt för det kurrar faktiskt lite i magen nu!

Vi hade först tänkt att vi skulle grilla, men dem som vet säger att det ska bli fint väder i morgon med!

Vi var som bekant i Ystad igår och beundrade segelfartyget Götheborg, hon kom som en stilla vind och lade sig fint intill kajen. Så vackert det var. Jag tog som vanligt en hel del foto, framifrån, bakifrån, från sidan, från den andra sidan osv. Jag har faktiskt tänkt att jag även ska ha en fotoblogg, där jag ska lägga in många av mina foto som jag tagit, och inom kort kommer ni få se mina bilder av Götheborg, ja jag lovar, ni ska få fartyget från olika vinklar:)

Men som sagt, jag måste ju först få klarhet i hur man lägger in bilder från sin egen dator och in i bloggen!

Detta var väl allt för tillfälligt, nu ska jag gå ut och kalla på Charlie han är på framsidan där ute och leker med Jesper, som är hans klasskamrat.

Hà det så bra, så hörs vi:)

Inga kommentarer: