torsdag 20 november 2008

Längesedan!

Ja, jag håller med, det är dåligt med bloggandet! I mitt fall, så kan jag inte skylla på en liten en. Men jag kan skylla på att jag varit dålig och sen har bara tiden flytet på med annat.

Har ni också haft hagel idag? Vi har haft "fårmånen" att få det 2 gånger idag : (

Det är inte bra att vara utan sin blogg så länge, man liksom kommer av sig, vad ska man skriva...hur ska man skriva...ja lite ringrostig är det, det får jag säga. Några nya bilder utomhus har det inte heller blivit av, för det har ju regnat konstant länge nu, trist för man kan få riktigt fina blider med regndroppar och så! Ja, jag får väl ta på mig mina regnstövlar och regnjacka och bege mig ut!

Förresten, på söndag blir det julbak för hela slanten. Då ska jag och barnen till mamma/mormor och dit kommer även mina systrar och min svägerska med sina barn. Det ska bli kul. Vi ska då som vanligt baka lussekatter & pepparkakor. Victoria och Charlie spelar monopol nu och Rippe sover och Mats han jobbar, stackarn.

Inga kommentarer: