tisdag 25 november 2008

Önskelistor,julbak...

Hej alla bloggare och alla ni som tittar in av en annan anledning!

Det var en lång överskrift! Jag vet inte hur länge jag har suttit framför datan, alldeles för länge iallafall. Men jag har gjort viktiga saker, jag har skrivit jul önskelistor och mailat till respektive som ska ha dem. Det tar längre tid, än vad man tror det ska göra.

Annars har dagen varit lugn, det har varit härligt kallt väder, sådär som att det kännts riktigt nyttigt att dra in luften i lungorna :) Vi var ju som bekant och julbakade i söndags. Och det blev lyckat, alla fick sina lussebullar och sina pepparkakor. Corina och jag började att leka och kasta med papparkaksdegen, vi hade jätteroligt men mamma tyckte inte det var så roligt... jag förstår inte varför :) Rebecca och barnen kom inte, Maximilian hade haft underhållning på natten, så de fick stanna hemma och sova på dagen. Synd, vi saknade dem!

1 kommentar:

Brian Cooper sa...

Haha, ni blev lite barnsliga där. Liksom det är inte ofta man ser 2 vuxna människor kasta pepparkaksdeg i munnen på varnandra! :D