tisdag 28 juli 2009

Ischiasnerven!

Envis stubbe, gjorde så att vi fick andvända oss av en bilningsmaskin! Och har man högt ljud så måste man ju vara rädd om sin hörsel :)





ja den gjorde sig påmind i lördags. http://sv.wikipedia.org/wiki/Ischiasnerven Kanske inte så konstigt i heller, har man en gång haft problem med dessa besvär så återkommer det gärna. Vi fick ca 17,5 ton singel, som vi med handkraft med hjälp av spade,rullebör,räfsa,trumlare,raka använde oss av. Detta projekt gjorde vi i helgen som gick. Men det var faktiskt riktigt trevligt, för man såg hela tiden framsteg och jag kunde riktigt se hur fint det skulle bli när det blev klart! Och klart blev det i söndagskväll. Jag lägger in lite bilder och fler kommer senare! Förra måndagen när jag infann mig på kursstället i malmö, så visade det sig att det kom att bli bara jag som skulle komma dit den dagen, ialla fall till den kursen. Företaget som höll i kursen hade avbokat och ringt till samtliga utom till mig och sagt att kursen var inställd. Enligt dem så hade de inte mina uppgifter...Gissa om jag kommer att ringa min handläggare och undra vad som står på! Förra veckan blev ändå trevlig och framför allt rolig! Hela familjen var nämligen och körde Go Cart inne på Lantmannagatan i M-Ö. Både Victoria och Charlie blev väldigt bitna! Först körde vi alla i 2 omgångar sen fortsatte barnen att köra 3 omgångar till. Vi ringde innan vi körde in och hörde med längd och så. Man skulle vara 140 cm lång, men hade man långa ben så brukade det gå ändå. Jaha...långa ben vi mätte hans ben och frågade om det var OK, med det kunde han inte svara på, nähä han är 137 så vi chansade på att det gick och körde in. Om det inte skulle gå, så hade vi en reservplan och det var bowling. Väl där inne så mätte de honom och det var inga problem. Det var bara att sätta på sig hjälmen och få lite instruktioner och sen köra utav bara den!

2 kommentarer:

raktuppaner sa...

Vad fint det ser ut att bli!

Carola sa...

Tackar! Ja, vårt mål och vår förhoppning är ju inställt på det.