onsdag 10 mars 2010

Lite blandat!

Vad kommer att hända idag? Det har gått en månad sen sist och det är dags för Rippe att gå till Katarina, tyvärr för han inte gå ensam hur gärna han än vill! Utan han får dras med matte. Väl där så blir det klippning av klor och rensning av öronen och om det behövs så klipper hon även håret mellan tramdynorna. Jag tror nog att han längtar dit för han njuter så när vi är där. Jag känner också att jag behöver njuta någonstans...men snart så kan väl jag det med.... I går fick jag förslag på min stundande Logga, måste få säga att dom är så fina. Jag har själv ritat loggan men lite justeringar från Lindblads reklam var nödvändigt så att den kan gå i tryck. Ha det bra allesammans!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, Ja det vet man aldrig från dag till dag, bra att Rippe tycker om det. Kul när den blir färdig så man kan se.

Kram mamma.

Carola sa...

Ja, det ska bli kul att se det färdiga resultatet! Ja han älskar det :)