tisdag 9 mars 2010

Nätverk!

Hej på er alla! Nu börjar det närma sig med stormsteg, nämligen dagen då jag öppnar upp min butik! Det ska bli så roligt. I går var jag på Gästis här i Skivarp, jag hade blivit inbjuden av 2 väldigt företagsamma duktiga kvinnor. Vi var nog uppskattningsvis mellan 40-50 kvinnor! Syftet med kvällen var att vi skulle blida ett kvinnligt nätverk och det gjorde vi, namnet på vårt nätverk heter numera SIV Dagens namn, dagen till ära!
Mamma mailade till mig innan idag och berättade att jag var med i Skånska Dagbladet och det är ju kul. Så jag får bege mig till affären och köpa tidningen. Fast jag vet inte riktigt när, för jag väntar på att en leverantör ska höra av sig. Victoria har Tysk prov idag och jag lyckar henne till på det! I skivande stund så tänker jag på om det är jag eller en kompis mammas tur att köra på fotbollen idag, hm...Det får jag nog kolla upp! Förresten så åt jag en väldigt god chokladtårta/bit i går på Skivarps gästgivargård de andra fick en tårta gjord på mandelbotten och så tror jag det var hallonmusse ovanpå. Men eftersom jag inte kan det så fick jag annat. Men den smakade så gott!

2 kommentarer:

Anonym sa...

det är ett jätefint foto i tidningen, hoppas du fick ut mycke av mötet. Kram mamma

Carola sa...

Tack så mycket! Jag köpte tidningen.Så den får jag spara. Det är alltid roligt när man hamnar där. Jag fick ut mycket av mötet. Trevligt att träffa alla dessa människor och jag kände att jag fick mycket posivitet och det är ju roligt och mycket uppskattande. Kram