torsdag 23 oktober 2008

Förvirrad!

Det kan man lugnt påstå! Nu Vid 9 tiden, kom jag på att jag skulle till frisören klockan 10.00. Jovisst var det väl så, jag får gå ut i köket och titta i planeringen, det stämde. Snabbt gick jag för att ta på mig och fixa och dona. Funderade på om jag skulle tvätta mitt hår snabbt, det var ju inte direkt smutsigt, men det var ju inte heller nytvättat för dagen. Kom sen att tänka på att i och med jag ska ha rotpermanent i, så tvättar hon det innan hon klipper det. Jaha då fick jag automatiskt lite tid över, då hinner jag att ta ut pengar, man hinner tänka väldigt mycket på kort tid, när man är stressad, märker ni också det? Javisst ja, hon har nurmera en kortautomat! Det var ju bra, då hinner jag i allafall äta min frukost!
Men innan jag äter min frukost, så hinner jag in på datorn för att se vilka nya mail som kommit och om där är någon som svarat på min blogg! Och precis då, blev det en förvirring...skulle jag inte vara hos frisören den 24, jovisst men det ska ju vara spökparad samma dag som jag skulle klippa mig, ut i köket igen för att kolla datumet. Klippning den 24 och spökparad den 23. Då var det avklarat! Jag sitter nu i lugn och ro och bloggar och ska snart äta frukost:)

2 kommentarer:

Brian Cooper sa...

Haha, så onödigt att stressa :D Men det var ju bra att du märkte det iaf haha.

Carola sa...

Ja, snacka om om total förvirring!