fredag 31 oktober 2008

Min födelsedag!

Tänkte jag skulle ta en paus och sätt mig ner och blogga lite! Vad gör jag? Jo jag väntar på resten av min familj, och det gör jag med väldig spänning, för de är någonstans, var fick jag inte reda på... och köper yttligare presenter till mig, för i dag fyller jag år:D! De uppvaktade mig i morse med present, macka & kaffe på sängen:)) och så sjöng de givetvis, det är så mysigt, så gör vi alltid när någon fyller år !
Vad jag fick, jo jag fick dvdn Sex and the City! Nu hör jag dem komma på uppfarten och Rippe börjar skälla. In kommer dem och jag får reda på att jag ska gå och gömma mig.....shcysst! Nu är det dax... dem öppnar dörren och in kommer dem med 2 presenter men det visar sig att 2 blir 3 :D...
Jag fick ett vackert halssmycke i silver,( justerbart), svart scarfs och en flaska curl Activator! Jag blev glatt överaskad av hur deras tycke och smak överenstämnde med min. Mamma, pappa, Cornelia och Jannice har ringt för att gratulera mig, på min dag!

3 kommentarer:

Rebecca sa...

Hurra hurra hurra!! Grattis igen :)

Carola sa...

Jag bugar och tackar:D

Brian Cooper sa...

Ja, grattis igen! ^___^
<3<3<3<3