onsdag 2 september 2009

anmälan!

Ja det har jag fått göra, på förlustavdelningen hos polisen. Jag körde tillbaks till platsen där jag parkerade, för kanske kanske fanns de kvar. Någon hade kanske sett dem och lagt dem fint uppe på ett elskåp eller så! Ja man vet aldrig, det finns faktiskt många snälla människor. Men tyvärr blev det en nitlott denna gången :(
Ni som är i Trelleborg runt badet och så, får gärna hålla utkik efter mina svarta solglasögon. De fungerar som så, att man tar på dem utanpå sina befintliga glasögon. På skalmarna dvs på sidorna, där finns också glas för att solens strålar inte ska tränga in där. Hittar ni dem så lämna in dem på polisstationen i Trelleborg! Vad händer sen? Jag kommer att bli sååååå jätteglad, för dem är så värdefulla för mig! Och vad händer med dig? Jo du blir dagens hjälte och det är minsann inte dåligt!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Carola. Det är sååå trist när man blir av med något. Har du inte försäkring på glasögonen? Elle ring ditt bolag där ni har hemförsäkringen, så får du kanske hjälp till nya. Hoppas det löser sig. Kram mamma.

Anonym sa...

Så glad jag blev jag klarade av det på egen hand.Ha.Ha. Så skoj.

Carola sa...

Nä, jag har ingen försäkring på dem. Jag får helt enkelt köpa nya om de inte lämnas in till polisen förstås!

Anonym sa...

Jo, men kolla först med din hemförsäkring. Drulleförsäkring ingår ofta i ens hemförsäkring. Värt att kolla upp.