fredag 25 september 2009

Fredagen den 25 September!

I går var jag och shoppade loss lite! Jag hade Helle med som smakråd. Och om jag själv får säga det, så blev en bra kombination på kläderna :)
Ska till tandläkaren idag, igen....j-ligt less på detta :(. Nu är det ett provisoriskt täckförband som gått av, hände i går när Helle och jag var inne på Maxi och åt sallad. Sen ytterligare är det en tand som ska byggas upp på nytt, med början den 9 nov. Jag var hos tandläkaren i går eftersom en bit på den tanden skavde mot kinden. Och i dag då, så skaver en annan del av tanden mot min tunga. Så nu har jag en "fin" blåsa på den... Jag som tyckte att jag hade fått smärtan under kontroll nu, efter den misslyckade tandutdragningen! Just nu känns det som att jag inte alls, vill ha några tänder i min mun!

Inga kommentarer: