onsdag 9 september 2009

Onsdagen den 9/9-09

För én del år sedan blev jag medlem på Facebook. Men det blev aldrig så att jag var där inne. Jag har fått en hel del mail om att folk har addat mej och så, men längre än så blev det alltså inte! Förrän för några dagar sen! Oh, det är ju riktigt kul :) Mats blev också medlem och han fick då ett välkomstmail från Facebook, där det står hur man ska gå tillväga där inne och så. Så jag får går in där och kolla emellanåt, när något är oklart för mig. Vilken sommardag vi har! Fast nu tycker jag att det börjar bli lite kvavt. I kväll är det föräldrarmöte på Mackleanskolan, ska bli intressant, ny klass och allt. Jag läste på Rebeccas blogg http://rebeccasmammablogg.blogspot.com/search/label/Barn att Ciaran haltade på sitt ena ben, hoppas att han mår bättre och att han få gå på dagis snart igen! Krya på dig Ciaran :)

Inga kommentarer: