onsdag 20 maj 2009

Onsdagen den 20 Maj!

Jaha, då var det sista skoldagen för denna veckan! Imorgon ska Charlie ha övernattningsparty med besök på laserzon i Ystad :)) På måndag ska Rippe kastreras och med det så hoppas vi att han blir lite lugnare, vid våra promenader! Hur det är med tanden? Jo, peppar peppar ta i trä, så har jag inte ont, kände en viss ilning i och för sig i går, när jag åt mjukglass. Men tandläkaren sa det kunde ta 3-4 dagar innan det släppte, så det är väl helt i sin ordning!

Sicket öväder vi hade i natt, i och för sig väntat men ändå..Det to.m haglade! Jag vill även passa på och gratulera mig själv på min namnsdag som infaller i dag! Grattis Carola :))

1 kommentar:

Catrin sa...

Hallo Carola!

Såg att du kontaktat via stayfriends he he och jag har lagt ett mail t dig...Hoppas allt är bra med dig! Ser att du inte bloggat på ett tag, hur kan det komma sig? Ja ja, vi får höras. Har ditt nummer och ringer dig en dag, kramar