onsdag 6 maj 2009

Onsdagen den 6 Maj!

I går tänkte jag...imorgon ringer jag tandläkaren och berättar hur jag har det! Vad händer då tror ni?! Jo i natt så hade jag inte alls ont och nu på morgonen så har det gått tillbaka en aning! Så jag avaktar, så länge med att ringa.

Har ni hört att värmen kommer till oss på Fredag igen? Jag läste i en tidning, att hade man kompdagar att ta ut, så var det ett säkert kort att ta ut det på fredag ! I förra veckan stod jag och hade en dikussion med mig själv, ska jag lägga undan vintersakerna som halsdukar, mössor osv....eller ska de vara uppe ett tag till...de blev uppe. Tur var ju det, för i går och i Måndags hade jag faktiskt både halsduk och mössa på mig, ja det var ju kallt och blåsigt :(. Rätt komiskt, medans man går klädd i mössa och så, så står poolen där ute färdig att användas :)

Jag tror nog att jag ska baka i dag, jag får se.

Inga kommentarer: