tisdag 5 maj 2009

Tisdagen den 5 Maj!

Idag har vi regn, och det var 7 grader i morse. Undrar om det är så i övriga landet med? Ni undrar kanske om min tandvärk har släppt? Nej...det har den inte :(. Men enligt tandläkaren skulle det inte det i heller! Jag skulle ge det en vecka och jag ringde ju i går så....men trots allt så har jag rätt så hög smärtgräns när det gäller tänderna. Om inte annat så får jag ta kökshandduken till hjälp igen! Ni som har fått bedövningsprutor i munnen, ni vet hur det känns när den börjar släppa... så känns det, kan man säga. Man liksom får tillbaka känslen lite här och var i ansiktet och sen kan ni lägga värken på det...aj aj aj :((

Charlie undrade om jag kunde köra han och Jesper till skolan för att det regnade idag. Javisst kunde jag det! Jag frågade Victoria om hon också ville bli körd och det ville hon, så jag var så snäll att jag körde henne till sin skola i Skurup!

Har ni inget för er nu på fredag, så kan ni komma och titta på när Charlie spelar match här i Skivarp mot Anderslöv! Matchen börjar klockan 18.30.

Ni glömde väl inte att deklarera? Jag själv skickade ett sms till dem vid tio snåret :)

Inga kommentarer: